Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix na sociálních sítích
Lunda, Radek ; Jelínek, Vojtěch (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vhodném návrhu na kombinaci propagačních nástrojů na stránkách sociálních sítích Facebook a Instagram. Budou sledovány především proměnné Dosah, Zhlédnutí a Sledující. V teoretické části budou vymezeny základní poznatky z online marketingového prostředí, poznatky z historie a porovnáme výhody a nevýhody klasického a online marketingu. V nadcházející analytické části bude provedena analýza z popisované oblasti, budou popsány potenciální možnosti pro rozvoj stránek sociálních sítí, které autor této práce používá k propagaci kulturních akcí v Brně. Autor popíše konkurenční stránky a profily v oblasti propagace kulturních akcí Brna. K naplnění stanovených cílů této práce budou na závěr formulovány kombinace propagačních placených či neplacených nástrojů a jejich alternativ na stránkách sociálních sítí Instagram a Facebook.
Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů
Růžička, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí fanoušky českých prvoligových fotbalových klubů Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci vnímají komunikaci českých fotbalových klubů na sociálních sítích. Metody: Hlavní metodou, která byla ve výzkumu použita, bylo elektronické dotazování, které probíhalo na sociálních sítích. Také byla provedena analýza současné komunikace pomocí sekundárních dat, aby bylo možné následnou interpretaci zasadit do kontextu. Výsledky: Data získaná z dotazníku poskytla obecný pohled na to, jak fanoušci vnímají marketingovou komunikaci na sociálních sítích českých fotbalových klubů. Rozložení sociodemografických znaků odpovídá realitě na sociálních sítích, a proto bylo možné vyvodit obecně platné závěry. Výzkum ukázal, že značná část fanoušků sleduje více klubů najednou. Také potvrdil, že všechny typy výstupů mají své početné publikum, a proto je důležité u nich zůstat. Sítě mají velký vliv na vztah fanouška s klubem i na jeho nákupní rozhodování. Bylo možné vyvodit obecná doporučení, která by mohla vést k hlubšímu budování vztahu s fanoušky, podpoře prodeje vstupného a merchandisingu a zvýšení množství sledujících na nejnavštěvovanějších platformách Facebook, Instagram a YouTube. Klíčová slova: sociální sítě, fotbal, marketingová komunikace, fanoušci, sledující
Komunikační mix na sociálních sítích
Lunda, Radek ; Jelínek, Vojtěch (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vhodném návrhu na kombinaci propagačních nástrojů na stránkách sociálních sítích Facebook a Instagram. Budou sledovány především proměnné Dosah, Zhlédnutí a Sledující. V teoretické části budou vymezeny základní poznatky z online marketingového prostředí, poznatky z historie a porovnáme výhody a nevýhody klasického a online marketingu. V nadcházející analytické části bude provedena analýza z popisované oblasti, budou popsány potenciální možnosti pro rozvoj stránek sociálních sítí, které autor této práce používá k propagaci kulturních akcí v Brně. Autor popíše konkurenční stránky a profily v oblasti propagace kulturních akcí Brna. K naplnění stanovených cílů této práce budou na závěr formulovány kombinace propagačních placených či neplacených nástrojů a jejich alternativ na stránkách sociálních sítí Instagram a Facebook.
Charismatická autorita: metodologické přístupy ke studiu nových náboženských hnutí
Exnerová, Helena ; Vojtíšek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kostičová, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá vymezením konceptu charismatu a charismatické autority a jeho aplikací na oblast nových náboženských hnutích (NNH). První část práce je zaměřena obecněji a tvoří ji komentovaný přehled nejznámějších teorií o charismatu. Na jejím konci je diskuze nad těmito přístupy zhodnocena v navržení religionistické definice charismatu. Tato definice je pak aplikována v druhé části práce. V té je nejprve představena spletitá historie a význam pojmu NNH včetně jejich sociologické typologie. Dále je obhájeno tvrzení, že NNH jsou hnutí charismatická, a navržen model míry charismatizace uvnitř NNH. Tato tvrzení směřují k dekonstrukci vztahu mezi charismatickým vůdcem a jeho následovníky s důrazem na dynamiku procesu charismatizace. Poukázáním na problematiku vzniku, konstituování a udržení charismatu uvnitř tohoto hnutí se tato práce snaží potvrdit, že charisma je jev relativně běžný, sociální a dialektický.
Styly vedení: teoretické přístupy a identifikace stylů
Muhrová, Barbora ; Höschlová, Eva (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Tato práce se věnuje jedné z oblastí leadershipu, a to stylům vedení. Práce je zpracovaná formou přehledové studie. V první části jsme se zaměřili na přístupy ke stylům vedení, které dělíme do čtyř směrů: osobnost lídra, chování lídra, charakteristiky následovníků a jejich vztah k lídrovi a kontingenční teorie. V rámci jednotlivých směrů jsou představeny stěžejní teorie a poznatky. Důležitost těchto teorií a poznatků je podpořena řadou studií, které jsou ve většině případů vztaženy k efektivitě daného přístupu. Druhá část práce je věnovaná metodám, pomocí kterých lze identifikovat uvedené teorie. K mnoha dotazníkům jsou uvedeny odkazy do příloh, kde jsou k dispozici znění všech položek. Součástí této práce je návrh korelační studie, kterou jsme zaměřili na validizaci jedné z uvedených metod (LJI) a obecně na identifikaci stylů vedení z pohledu lídra a jeho následovníků s ohledem na senioritu lídra a délku fungování týmu.
Eutanazie z hlediska etiky a teologie
BARTKOVÁ, Štěpánka
Abstrakt BARTKOVÁ, Š. Eutanazie z hlediska teologie a etiky. České Budějovice, 2010. Diplomová práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra filosofie a religionistiky. Vedoucí práce Ing. Mgr. Tomáš Machula, Dr., Ph.D., Th.D. Klíčová slova: eutanazie, utrpení, smrt, umírání, důstojnost, lidská práva, lékař, pacient, paliativní medicína, hospicová péče, asistovaná sebevražda, náboženská motivace, stoupenci, odpůrci eutanazie Ve své práci se věnuji tématu ?qeutanazie??. Cílem mé práce je hlouběji čtenáře seznámit s problematikou eutanazie z hlediska teologie a etiky. Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se skládá z jedenácti kapitol. V první kapitole se zabývám druhy eutanazie (aktivní, pasivní, prenatální, asistovaná sebevražda). Ve druhé kapitole podrobněji popisuji historii eutanazie. Třetí kapitola je zaměřena na eutanazii ve světě. Čtvrtou, zajímavou, kapitolou, jsou kritéria smrti. V páté kapitole se věnuji otázce eutanazie a smrti v posledních letech. Šestá kapitola je vztažena na vztah mezi lékařem a pacientem. Sedmá kapitola je věnována paliativní medicíně, navazuje na ni osmá kapitola, kde je popsána hospicová péče. V deváté kapitole se zabývám vlivem náboženské motivace. Desátá a jedenáctá kapitola je věnována stoupencům a odpůrcům eutanazie. V praktické části se věnuji výzkumnému šetření. Zde jsem zvolila sociologický výzkum metodou rozhovorů. Jsou zde celkem 3 rozhovory s odborníky, kteří se s umírajícími lidmi setkávají každý den. Tito dotazovaní jsou věřící lidé a rozhovory s nimi jsou na jejich žádost anonymní. Cílem těchto rozhovorů bylo zjistit, jak se na problematiku eutanazie dívají odborníci v různých zařízeních. Cíl byl splněn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.